Wycieczka do Mikołajek

29 sierpnia wyruszyliśmy na wycieczkę krajoznawczą do Mikołajek nazywanych letnią stolicą Mazur. Na początek wybraliśmy  się w zapierający dech w piersiach rejs statkiem po jeziorach Tajty, Ryńskim i Mikołajskim. Widoki były niepowtarzalne, a chłodna bryza jeziora łagodziła upał.

Po rejsie poszliśmy się na pyszny obiad do „Karczmy u Wallenroda”. Następnie  udaliśmy się do urokliwego miasta Ryn, gdzie zwiedzaliśmy zamek krzyżacki. Nasz przewodnik okazał się być nie tylko wyjątkowo miłym i sympatycznym człowiekiem, ale także ekspertem w dziedzinie historii zamku i okolicznych terenów. Oprowadził nas po zamku, dzieląc się fascynującymi  faktami i legendami. Widoki były zachwycające, a przewodnik uczynił tę wizytę niezwykle pouczającą i przyjemną.

Nadszedł czas na powrót do domu. Choć byliśmy zmęczeni po intensywnym zwiedzaniu, to pełni wspomnień i z uśmiechami na twarzach wróciliśmy do Łomży. Wycieczka do Mikołajek na pewno pozostanie w naszej pamięci jako niezapomniana przygoda pełna wspaniałych widoków i fascynujących historii.